Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Sign In

Skip Navigation LinksServiceochOmsorg

Service och Omsorg

Vi slutar aldrig att utveckla vår service
Butikerna vi levererar till ska varken ha mer eller mindre bröd hemma än vad konsumenterna köper. För att leverera rätt varor i rätt mängd i rätt tid kommer vi ibland två gånger om dagen till butiken, upp till sju dagar i veckan.

Omsorg
Bra produkter kräver god omsorg. Det är därför våra egna säljande distributörer sköter defektering och allt exponeringsarbete i butik. Säljarna hjälper till att skapa händelser i butiken genom kampanjprogrammet Bread Alert. De garanterar också att all datummärkning sker korrekt.

IT
Polfärskts säljande distributörer har verktyg som låter dem fokusera på att brödet skall sälja ut ur butiken, inte bara levereras in i hyllan. Beväpnade med mobila handdatorer och ett trådlöst affärssystem hjälper våra säljare butikerna att öka omsättning och lönsamhet. Vårt sätt att arbeta har belönats med en av USA:s finaste utmärkelser för innovativa IT-lösningar: Computerworld Honors.